Aussietidningen

Aussietidningen är en medlemstidning som utkommer till SASKs medlemmar 4 ggr/år. Den är fylld av spännande reportage, kåserier, aktuella aktiviteter inom klubben och förstås bilder på aussies.

Alla är varmt välkomna att skicka in material tidningen, detta görs till redaktörsmailen (se nedan). Det kan handla om både stort och smått: en bild från senaste spårträningen, ett reportage om kennelträffen, en intervju med en inspirerande person eller ett kåseri om utlandsresan. Det är bara att låta fantasin flöda!

Har du några tankar, funderingar eller åsikter kring tidningen så är du välkommen att ta kontakt med redaktören eller klubbens ordförande som står som ansvarig utgivare.

Redaktionen
redaktion@sask.nu

Annonspriser
Det finns möjlighet att annonsera i tidningen. För att göra detta så kontaktar man redaktören via dess mail eller telefon. För att annonsen ska komma med i tidningen så måste betalningen vara klubben tillhanda senast vid manusstopp. Som medlem i rasklubben har du 25% rabatt på nedanstående priser som företag.

Priser för medlemmar

Helsida 500kr